Život je pohyb Usmívající se blog pro neposedné duše

STOVKA 2016

5. června 2016 v 9:41 |  NA KOLE

Jedeme jubilejní 15náctou stovku.

Tak zase nastal čas naší stovky- tedy 110 km- nebo jak to vyjde.Jezdíme ji od roku 2002
Trasa je:
Plzeň- Radčice- Malesice - Město Touškov- Kozolupy -Myslinka- Nýřany- Blatnice-Heřmanova Huť- Lohousice- Ves Touškov- Hradec u Stoda-Lisov- Honezovice- Nedražice-Kostelec - Alfrédov-Ostrov u Stříbra- Heřmanova Huť-Hněvnice - Sulislav- Pňovany- Čerňovice- Luhov- Líšťany-Hunčice- Nová Hospoda- Nevřeň-Příšov- Ledce - Záluží- Třemošná- Plzeň.

Trochu váháme, ráno je mlha a vlhko, ale podle poslední předpovědi by nemuselo pršet, tak to zkusíme. Beru i plavky, ale moc s tím nepočítám.

Za Nýřany se mraky konečně trhají a začíná prosvítat sluníčko.V Bítově za Heřmanovou Hutí tentokrát odbočujeme a vynecháváme nejhorší úsek naší cesty silnici 20315-je jako vždy samá díra a prakticky se po ní nedá jet - tak jedeme o malinko delší 20312 do Lochousic a na 230tku vedoucí do Stoda.Odbočujeme ve Vsi Touškov na Hradec.
První zastávka- Hradec u Stoda a zasloužená svačinka v lomu.

HRADEC U STODA-STARÝ VIADUKT-TRASA DOMAŽLICE

CESTOU K LOMU samá díra

JEZÍRKO V HRADCI

Nakonec zkusím i vodu- je super, jen tráva je ještě mokrá.
Kupodivu je tu dost lidí a dokonce i otevřené občerstvení s pitím a nanuky.

ZASLOUŽENÁ SVAČINKA

Drobný incident nastal, když jsme chtěli odjet a klíček od zámku kola nikde. Už jsme přemýšleli , kam se vypravíme pro pilku na železu , či jiné nářadí. Dokonce jsem prozkoumala i popelnici a nic.Pak štěstí přálo- malinký klíček ležel v trávě asi 20 m od nás :-). Raději si příště pořídíme číselný zámek- jen nesmíme zapomenout to číslo ....

CESTA DO HONEZOVIC

Další zastávka bude u Vráti v Honezovicích, jako vždy. Mají úžasný dortík s jahodami.Dlouho se nezdržíme, musíme dál na Kostelec.

NAD KOSTELCEM

OSTROV U STŘÍBRA

NAD SULISLAVÍ

ČERVENÝ JETEL

SKROMNÝ CYKLISTA NESTOJÍ O PUBLICITU

POHLED NA KRAJINU NAD HRACHOLUSKY

KRAJINA NAD ÚDOLÍM MŽE

PŘEHRADA

VÍTĚZ ČASOVKY- RYCHLOST 62,5 KM/HOD (a to jsem brzdila :-))

ZRUŠENÉ OBČERSTVENÍ V LESE

Tak jsme zas zamířili do lesního občerstvení nad přehradou- cedule hlásají otevřeno- teplá jídla, ale je zavřeno- vypadá to je na dlouho- "dočasně zavřeno" hlásí cedule na dveřích.Škoda posezení v lese bylo pěkné. Tak se vracíme o pár metrů níž- tady je sice otevřeno , ale nic nemají, jen pití a žádný výběr. Všude to vypadá jako by chcípl jezevec. začínáme mít hlad...

LÍŠŤANY

Všimnu si cedule lákajíci do nové restaurace v Líšťanech. Napadá nás, že už loni v restauraci v Nové Hospodě na Karlovarské nebylo otevřeno venkovní posezení a také žádní hosté kromě nás, tak abychom ak nebyli dnes bez večeře. Raději to zkusíme tady. A dobře děláme...jakmile usedneme začíná cedit a bouřka. Prší prakticky celou veřeři. Sice na ní čekáme víc než 1/2 hodiny, ale je dobrá.

RESTAURACE NA FARMĚ LÍŠŤANY- posezení venku obsluha sice pomalá ale jinak doporučuji

SILNICE MOKRÁ A BOUŘKA SE BLÍŽÍ.

Vyrážíme dál, tu a tam spadne kapka, ale na obzoru je vidět jak za Všeruby leje a bouří. Dobře jsme udělali- Hospoda na Nové Hospodě je zavřená- otevírá až 18,30... a my raději jedeme a už se na nás valí déšť. Od Nevřeně až do Ledců prší. V Třemošné a Plzni za celý den ani kapka.. jako vždy.
Na tachometru 110 a něco. Tak jsme to zas dali, uvidíme jak dlouho ještě, alespoń tak 5- 10 let...

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.