Život je pohyb Usmívající se blog pro neposedné duše

Jáchymov - Suchá

21. září 2016 v 20:26 |  LÁZNĚ JÁCHYMOV

Den třetí -středa.

Dnes jsem absolvovala snad všechno co šlo. Procedury začaly hned ráno v 7 hod, tedy ještě před snídaní: masáže, elektrika a cvičení v bazénu. To mě tedy zaujalo, bylo doplněné zpěvem cvičenců- což však naštěstí nebylo povinné. Voda je teplá, ale vzhledem k mé výšce tak občas poněkud čouhám ven a venku je zima...tedy v místnosti s bazénem. Venku by to nešlo tam bylo ráno jen 5 stupňů. Po obědě hned zase nástup do vany s radonem a pak skupinové cvičení- tedy byly jsme jen 2 a naše cvičitelka. už si říkám jestli se úplně nerozmočím :-).
Končím v 14,30, než se převleču a připravím tak už žádný velký výlet nestihnu. Ráno jsem měla poněkud problém s narovnáním zad, když jsem se zvedla ze židle, naštěstí mi masérka poradila jak si mám sednout , abych se hještě někdy zvedla. Tedy přesně tak jak se správně sedět u stolu nemá- ale když to pomůže tak je to super.
Dnes půjdu na druhou stranu Jáchymova tedy směrem na Klínovec- cílem je víska Suchá. Šplhám po zelené a docela se zahřeji- musím vystoupat 400 m na 3 km. Po 4 km dorazím do Suché, mají tu i vlek a docela prudkou sjezdovku a dokonce i hospodu, kde sedí pár místních. Na Klínovec to není daleko asi jen 4 km, ale to už bych nestihla večeři a tak pádím zpátky delší cestou po žluté a modré. Když po chvíli najdu nápis- zákaz vstupu do lesa od 17 hod do 8 hod, kvůli odlovu spárkaté zvěře. Doufám, že to platí skutečně jen pro les a na cestě mě slepý myslivec nezastřelí. Vracet se už nemohu a tak si raději pospíším, člověk nikdy neví. Večeři jsem stihla, i když moučník, byl-li nějaký, už nebyl. Při nabírání jídla mi na barový pult spadl z hlavy kloš, zkoušela jsem ho rozmáčknout , ale moc to nešlo, tak doufám, že neskončil někomu na talíři. Jsou to pěkný potvory. Večer je v hotelu hudba a zřejmě taneční večer. Když však vidím to panoptikum okolo sebe, tak mě při představě, že tam budou opravdu tančit, trochu jímá hrůza. Cestou na pokoj potkávám zas svátečně oděné kulhající, nebo různě nakloněné a zkroucené osoby a tak si raději půjdu lehnout.

CESTA NA SUCHOU

RYBNÍČEK V SUCHÉ

HOSPODA V SUCHÉ

KOSTELÍK TAMTÉŽ

DOMKY U KOUPALIŠTĚ

TYPICKÝ JÁCHYMOV

BĚHOUNEK - 70TÁ LÉTA- NYNÍ ZREKONSTRUOVÁN

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.