Život je pohyb Usmívající se blog pro neposedné duše

PŘECHOD ŠUMAVY 2016

13. září 2016 v 21:35 |  ŠUMAVA

Ze Železné Rudy do Srní.

Trasa : Železná Ruda- Debrník- Laka- Frantův most- Poledník- Zelenohorské Chalupy- Srní - ca 32 km

10.září bývá na horách většinou už chladno, nikoliv však letos. Ráno v 9 hodin jsou kraťasy a triko bez rukávů jediným snesitelným oblečením. Cestou potkáváme pouze pár cyklistů a jednoho již postaršího (jistě přes 70 let) samorosta s kolem z60tých let a veškerým vybavením na přežití v divočině. Cestuje přes celou Šumavu a má hromadu času.
U Laky jsou udělané nové dřevěné chodníčky, asi zas dárek z EU. Po svačině šlapeme na Poledník, kde už je více turistů, někteří sem vyjeli pomocí elektrického kola. po 18 hodině jsme na Srní v hotelu, je to tu jako vždy super. V bazénu plaveme samy a ve 20 hodin si dáme sice dražší , ale dobrou večeři v restauraci a pak nás skolí únava, ani jsme nevyužili TV a další možnosti.

NÁDRAŽÍ V ŽELEZNÉ RUDĚ

KOSTEL NA SRNÍ

NÁŠ OBLÍBENÝ HOTEL

Ze Srní do Lipky

Trasa : Srní (bus) Rokyta - Horská Kvilda - Zlatá studna - Přilba - Nové Hutě (u Studeného potoka)- šindlov- Michlova Huť- Lipka - ca 25 km

Po úžasné snídani jako vždy odjedeme Aautobusem do Rokyty. Teplé počasí stále pokračuje - zase je téměř 30 stupňů.Z Rokyty již pěšky. Jídlo si dáme v Nových Hutích, vzhledem k tomu , že to tu obvykle trvá dost dlouho, dáme si jen polévku a oblíbené lívance.V lesích je docela sucho, přesto však nějaké houby rostou. Nasbíráme docela slušné množství lišek.
Zpátky do Plzně se vracíme z Lipky, tentokrát jsme tu včas, vláček jede v 17,30 do Strakonic a odtud navazuje rychlík do Plzně.
V novinách pak píší, že tento víkend byt teplotně rekordní po 69 letech. Tak zas příští rok....

MUZEUM HORNIN NA ROKYTĚ

HAMERSKÝ POTOK CESTOU NA HORSKOU KVILDU

NA HORSKÉ KVILDĚ (KNEIPPŮV CHODNÍČEK V PŘÍRODĚ :-))

POHLED NA SOKOL

PENZION U STUDENÉHO POTOKA (NOVÉ HUTĚ)- mají tu výborné palačinky s borůvkovým žahourem

VÝHLEDY ZE ŠINDLOVA

ROMANTICKÁ A ZTRACENÁ MICHLOVA HUŤ

LIDOVÁ TVOŘIVOST

LIPKA

VLÁČEK (2 VAGONKY DO STRAKONIC)

KOMPLETNÍ FOTODOKUMENTACE ZDE : http://alpos.blog.cz/galerie/prechod-sumavy-2016

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.