Život je pohyb Usmívající se blog pro neposedné duše

Procedury a Hadí Hora

22. září 2016 v 20:00 |  LÁZNĚ JÁCHYMOV

Čtvrtek - 4. den

Dnešní den je zase nabitý. To je skoro horší jak chodit do práce...Vstávat v 6 a 6,30 na krev , kde je už fronta, naštěstí to jde rychle. V 7 už zsae radonová koupel- pěkně to nadnáší, ten radonový plyn. Pak rychle snídaně a v 8,30 další - tentokrát suchá koupel- CO2- to vás zabalí do velikého igelitového pytle- u krku utáhnou řemínek a nafouknou plynem CO2. Pak ležíte 30 minut jako velká housenka v modrém igeliťáku. Ještě , že tu pouštějí italské songy , to je docela příjemné.
Údajně to prokrví celý organismus včetně hlavy- zatím účinky rychlejšího myšlení nepociŤuji. No a převléknout a od 10 opět nástup tentokrát do bazénu- budeme cvičit....ve 12 oběd- ale rychle, protože v 12,30 už zase k fyzioterapeutcena tělocvik a ve 14 mě projedou ultrazvukem. Tak snad od 14,30 bychmohla mít "osobní" volno. Dnes jsem si domluvila odpoledne procházku s kolegyní Evou- myslím, že je až z Pardubic. Trochu to tu zná, tak uvidíme.
V bazénu jsem potkala starší paní mluvící anglicky. Místo plavek měla na sobě jakési kombiné- možná to byly specielníplavky. Paní doktorka z Egypta. Na můj dotaz jaká je situace v Egyptě tvrdila, že úplně normální, problémy jsou pouze na Sinaji a poblíž Lybie. Nic se neděje armáda to drží pevně v rukou. ˇudajně prý revoluci a změnu chtěli, pak ale zjistili, že Islamisté, kteří byli u vesla se o lidi nestarají (to je ale překvápko) a tak jsou rádi, že to zas drží armáda. Zřejmě ne pro všechyn je demokracie dobrá. Od té doby je to prý dobré, spadla jen dvě letadla jedno ruské a jedno egyptské. Když jsem vzpomněla ten incident asi před rokem v muzeu, kdy po lidech někdo střílel, nejdříve si nemohla vzpomenout a pak říkala, že to byl nějaký pomatený voják. No člověk nesmí potkat cvoka, že? To je všude stejné. Shodly jsme se jinak naprosto na mezinárodní situaci na blízkém východě. Je to otázka především zbrojního průmyslu....V bazénu se dnes nezpívalo, byla to drobet nuda. Po chvíli sluníčka už zas přišla mlha a mrholení- snad se odpoledne vyčasí.
Odpoledne vyrážíme s Evou a jejím kolegou na Hadí Horu- mělo by to být jen asi 5 km tam a 5-6 zpět. Ovšem zas dopěkného kopce (950 m n.m.). cestou procházíme Císařskou alejí a s krásnými výhledy do kraje. Nikam nespěcháme tak nahoru dorazíme až téměř za 2 hodiny. Ovšem výhled z Hadí Hory stojí za to. Je to vlastně hora, jejíž vrchol tvoří kamenné moře, a že se tu vyhřívají hadi o tom není pochyb. Na louce nad Císařskou alejí se zastavíme u koníků a koz.
Odkazy:

CÍSAŘSKÁ ALEJ

VÝHLED NA BĚHOUNKA

KOZLÍCI

S VÝHLEDEM NA KLÍNOVEC V POZADÍ

ZVĚDAVÝ KOZLÍK

VYHLÍDKA Z HADÍ HORY

PS: se všemi procedurami a výletem jsem dnes nachodila 23 tisíc kroků - ca. 15 km

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.