Život je pohyb Usmívající se blog pro neposedné duše

Pragsersee-Kaser-Ütia Foradora-Grünwald Alm (I)

8. července 2017 v 0:23 |  BERCHTESGADEN, HALLEIN A DOLOMITY 2017

Pragsersee-Kaser-Ütia Foradora-Grünwald Alm-Pragsersee-pondělí 3.7.2017

Konečně pěkné počasí! Už od rána svítí sluníčko, sem tam mráčky, takhle to má být. Jenže je to náš poslední den v Dolomitech. vypravujeme se opět k Pragsersee, které bylo tak krásně zelenomodré i za deště. Dnes je tu pochopitelně nacpáno- obě parkoviště za 5 EUR budou za chvíli plná a pak zbude jen to s automatem za 6 EUR/3 hod.
Vydáváme se na okruh ke Kaser a salaši Foradora, kde jsme byli před dvěma dny, ale pršelo.Vyšplnáme až do výšky okolo 2300 m.Nahoře fouká dost ledový vítr , ale na sluníčku je teplo. Na chvilku se posadíme a když si vyndaváme věci z ruksaku, spadne Lubošovi houska rovnou do sviští nory. Naštěstí není doma a nebo se bojí ještěvíc než Luboš, když šmátrá po housce. Pak jdeme dost dlouho po vrstevnici- konečně máme trochu výhledy a sejdeme k salaši. Shora jsou vidět Zillertalské alpy, které jsou pěkně zasněžené a na druhé straně zas další vrcholky Dolomit. A to absolutní ticho! Před cestoou dolů ležíme v trávě a užíváme si tu nádheru. Pak se vydáme na druhou polovinu cesty a k salaši Foradora. Dnes se nestavíme, zastavíme až u salaše Gruenwald a dáme zase : jak jinak jogurt s ovocem a pití. Mají tu zvláštní skot, velmi chlupatý s velkými rohy, ale naštěstí jsou to krávy a ne býci a jsou nekonfliktní.

Statistika: 34.296 kroků, stoupání i klesání 1259m,nejvyšší bod 2355 m - předpokládaný čas 5-6 hod

PRAGSERSEE V CELÉ SVÉ NÁDHEŘE

S

t
PRVNÍ ČÁST ETAPY

JEZERO LZE ZAHLÉDNOUT

pěkná cestička- ale špatným směrem- musíme se vrátit

kámošky se blíží

tohle je taky kámoška, ale z větší dálky...

DOMÁCÍ MAJÍ PŘEDNOST

OPĚT PRAGSERSEE - PRONIKAVĚ A HLUBOCE ZELENOMODRÉ

A UŽ JSME DOMA: Z OKNA VIDÍME KONÍKY A DOLOMITY SE S NÁMI LOUČÍ PODVEČERNÍ ROMANTIKOU:

DALŠÍ FOTA Z DOLOMIT NAJDETE V GALERII ZDE :

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.